مصاحبه علیرضا جان
دانلود اهنگهای زیبا و غمگین
مصاحبه علیرضا جان
دو شنبه 8 دی 1393برچسب:, ساعت 16:52 | نوشته ‌شده به دست 0111 | ( )

سلام لطفا یه بیگرافی از خودتون بدید

▌با سلام من علیرضا ای کی هستم 16 ساله از بابل. دوساله تنظیم میکنم و میکس میکنم و الان حدود یه سالی هست که اهنگ میخونم

▌ عشقم ایرانه اسلامیه و وطنمو دوست دارم

چرا بیشتر اهنگهای غمگین میخونی

▌راسیتشو بخواین صدام یجوریه که نمیکشه شاد بخونم و کلا خودم شخصا دیس لاوو دوست دارم

بهترین اهنگتون

▌والله من خودم کار از اولش میدونستمو زیاد دوست دارم ولی دیگران کار منو خلوتمو دوست دارن

جدید ترین کارتون

جدید ترین کاره من بارسوله که درباره احترام به دختراست که جدیدا حاضر میشه و پخش

میشه و در کنارش اهنگه رفیقمو که امیرضاز

هستش من باید تنظیمش کنم

چیز دیگه ای هست بگید

▌نه موفق باشید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان طرفداران alireza ak و آدرس alireza-ak0111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 5691
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1